fbpx
בחר קטגוריה
מלגזות
מלגזון
עגלות - עגלת משטחים
מלגזות חשמליות
מלגזות דיזל
מלגזות למכירה
מלגזות להשכרה
בחר תתקטגוריה
בחר מיקום
הכל
במרכז
בצפון
בדרום

התחבר/י באמצעות

מלגזות דיזל
מלגזות דיזל
מלגזות חשמליות
מלגזות חשמליות
מלגזות ידניות
מלגזות ידניות

מלגזה – מלגזות משומשות למכירה בדרום

מלגזות משומשות למכירה

אתרי עבודה שונים משתמשים במלגזות לצרכים שונים. בין המטלות העיקריות אותן הן עושות ניתן למנות הרמת והורדת משטחים למדפים, העמסה על רכבים ומשאיות ופריקה מהן, שינוע מטענים ומשטחים ומשימות אחרות נדרשות. ניתן להבחין במלגזות חשמליות ואחרות המונעות על ידי מנועי דיזל. כל אחת נבדלת מהשנייה לא רק בשיטת ההנעה אלא גם בתכונות אחרות המייחדות אותה. מלגזות הדיזל מספקות עוצמה גבוה יותר מאשר חשמליות, ולעומתם הם מזהמים ומרעישים. בקטגוריה זאת ניתן למצוא בעיקר מלגזות רכובות בעלות תפוקת הרמה לגובה ונשיאת משקלים שונה. החשמליות מיועדות בעיקר לחללים סגורים דוגמת מחסנים לוגיסטיים ואחרים. אבל ניתן לראותן גם בחצרות של מפעלים ואתרי עבודה. קיימות חדשות, ובנוסף, מלגזות משומשות למכירה.

החדשות נחשבות ליקרות, יחסית, ובחירה בהן נעשית מתוך שיקולים רבים שאחד מהם הוא כמות ועומס העבודה המוטל עליהן. במפעלים העוסקים רבות בשינוע מטענים יש צורך באחת חדשה מהדגם הרצוי או אפילו בשתיים שנועדו למשימות שונות. במחסנים בהם כמות העבודה מועטה, או שהיא נקבעת על פי פרויקטים מזדמנים יעדיפו לרכוש משומשת במצב טוב. הפרש המחירים יכול להיות גבוה, ואם מוסיפים לכך תשלומי ביטוח שנתיים וכדומה הרי שהכדאיות אף עולה. מלגזות משומשות למכירה מוצעות באתרים המיועדים לכך, באתרי מכירות של רכבי עבודה ואצל חברות המוכרות חדשות. אצל האחרונות יש מבצעי טרייד אין בהם מוסרים את הישנות ומוסיפים סכום כספי עבור החדשות, ולכן המבחר שם גדול.

מלגזות

מלגזה דגם C15/18/20S
מלגזה דגם C15/18/20S
מלגזה דיזל דגם C15/18/20S מלגזה בעלת מסנן אוויר דו מנועי שמסיר 98% מהלכלוך המצטבר, כוללת מעקה בטיחות מיוחד, המאפשר זווית פנורמית מושלמת.
לדף מלגזה

צור קשר



כתובת: חרוד 12, נוף הגליל

טלפון: 074-769-0989

מייל: Info@forklifts.co.il