fbpx
בחר קטגוריה
מלגזות
מלגזון
עגלות - עגלת משטחים
מלגזות חשמליות
מלגזות דיזל
מלגזות למכירה
מלגזות להשכרה
בחר תתקטגוריה
בחר מיקום
הכל
במרכז
בצפון
בדרום

התחבר/י באמצעות

מלגזות דיזל
מלגזות דיזל
מלגזות חשמליות
מלגזות חשמליות
מלגזות ידניות
מלגזות ידניות

מלגזה – מלגזות אדם הולך בצפון

מלגזת אדם הולך להשכרה

מלגזות חשמליות מבצעות עבודות רבות באתרים מגוונים. בקטגוריה של מלגזות חשמליות ניתן למצוא מספר דגמים בולטים. מלגזות רכובות המוסעות על ידי נהגים בישיבה, מלגזות המוסעות על ידי מפעיל העומד על פלטפורמה מיוחדת המותקנת עליהן. וכן, מלגזות אדם הולך.
בשתי הראשונות יש צורך ברישיון מיוחד מתאים. במקרה האחרון, אמנם, אין צורך ברישיון אבל המפעיל חייב לקבל הדרכת הפעלה והדרכה בנושאי בטיחות.
הם כוללים הוראות לגביו, לאנשים סביבו ולסביבה. מלגזה כזאת הינה אחת הפופולאריות בגלל תכונותיה ויתרונותיה, מחירה, הפונקציות הרבות שהיא מסוגלת לבצע ותפוקת העבודה שלה. היא קטנת מימדים ובעלת יכולת תמרון מעולה, מצליחה להיכנס למעברים צרים ולפעול משם, הפעלתה נעשית בקלות וללא מאמץ ועוד.

ניתן לרכוש או לשכור מלגזות אלו. מלגזת אדם הולך להשכרה כדאית במספר נסיבות. כאשר העסק מקבל פרויקט קטן ומוגבל בזמן, כאשר יש צורך לתגבר לתקופה מדודה את מערך המלגזות, כאשר המלגזה הקיימת מתקלקלת ובנסיבות נוספות. כאשר נוצר הצורך ניתן להזמין אחת כזאת, המשכיר אף משנע אותה ללקוח על רכב או משאית מיוחדת.
מחירי ההשכרה נקבעים על פי פרמטרים שונים וביניהם: דגם המלגזה, תקופת ההשכרה וכדומה. ניתן לערוך סקר שווקים ולמצוא את המשכיר הנוח ביותר מבחינת כל התנאים. מומלץ להשכיר מלגזות אלו ואחרות נוספות אצל עסק המתמחה בתחום. הוא יכול להציע מספר אפשרויות וברשותו גם מערך תחזוקה ותיקונים.

 

מלגזות

מלגזון מפעיל הולך עד 2 טון
מלגזון מפעיל הולך עד 2 טון
מלגזון מפעיל הולך כפול הרמה דגם 15 C PSI משמש לארגון וסידור בגובה נמוך במיוחד, מגובה רצפה וקצת מעלה.
לדף מלגזה
מלגזון מפעיל הולך C PS 15-20
מלגזון מפעיל הולך C PS 15-20
מלגזון מפעיל הולך כבד דגם C PS 15-20, רב פעולתי. מתאים מעבודות ארוכות במיוחד, גם למעלה מ 24 שעות, במנה חזק ועמיד במיוחד.
לדף מלגזה
מלגזון מפעיל הולך קל CPS 12
מלגזון מפעיל הולך קל CPS 12
מלגזון מפעיל הולך קל דגם C PS 12 מלגזת הולך סטדנרטית המספקת פיתרונות יישומיים לפעולת משא במשקל קל וגובה בינוני.
לדף מלגזה

צור קשר



כתובת: חרוד 12, נוף הגליל

טלפון: 074-769-0989

מייל: Info@forklifts.co.il