fbpx
בחר קטגוריה
מלגזות
מלגזון
עגלות - עגלת משטחים
מלגזות חשמליות
מלגזות דיזל
מלגזות למכירה
מלגזות להשכרה
בחר תתקטגוריה
בחר מיקום
הכל
במרכז
בצפון
בדרום

התחבר/י באמצעות

מלגזות דיזל
מלגזות דיזל
מלגזות חשמליות
מלגזות חשמליות
מלגזות ידניות
מלגזות ידניות

מלגזה – מלגזות חשמלית קטנה

מלגזה חשמלית ידנית מחיר

מלגזות הן רכב עבודה נדרש ביותר ובלעדיהן כלל לא ניתן לבצע משימות שונות שחלקן מורכבות. מלגזה מבצעת הובלת סחורות במחסנים, העמסה על משאיות וכלי רכב אחרים, העלאה והורדת סחורות ממדפים ועוד.
מבחינים בשני סוגי מלגזות: מונעות על ידי מנועי דיזל או על ידי מנועים חשמליים. ככלל, המלגזות מדיזל הן חזקות יותר ומצליחות להניף ולהסיע משקלים כבדים יותר. אולם לחשמליות יש יתרונות רבים אחרים. הן מתאימות מאוד לעבודה במקומות סגורים. יש ביניהן רכובות וידניות. כולן חרישיות, אינן מזהמות, בעלות כושר תמרון מעולה ונוחות מאוד לעבודה. מלגזה חשמלית ידנית מחיר נקבע על פי הדגם, התכונות והמפרט שלה. ניתן לרכוש חדשות מהניילונים או מלגזות יד שנייה מעולות.

מלגזה חשמלית ידנית מופעלת על ידי אדם הולך או אדם הניצב על משטח שמותקן עליה. העבודה עימה קלה מאוד בגלל אופי הפעלתה. אין צורך ברישיון כמו למלגזה רכובה, ומשום כך, קל יותר להשיג עובדים. היא קלה לתחזוקה. יש להטעינה בסוף כל יום עבודה כדי למלא את המצבר שבה.
לכל מלגזה כזאת יש זרוע חזקה שניתן לתמרן אותה והמסוגלת להניף משקלים כבדים. כל אחת בהתאם לחוזקה ועוצמתה. כולן יכולות לנוע במעברים צרים בין מדפים, להניף סחורות ומשטחים לגובה ולבצע משימות אחרות בקלות. מומלץ לרכוש מלגזות אצל משווק בעל מוניטין המחזיק ברשותו דגמים שונים. כל אחד יוכל למצוא את זאת המתאימה לצרכיו.

צור קשר



כתובת: חרוד 12, נוף הגליל

טלפון: 074-769-0989

מייל: Info@forklifts.co.il