fbpx
בחר קטגוריה
מלגזות
מלגזון
עגלות - עגלת משטחים
מלגזות חשמליות
מלגזות דיזל
מלגזות למכירה
מלגזות להשכרה
בחר תתקטגוריה
בחר מיקום
הכל
במרכז
בצפון
בדרום

התחבר/י באמצעות

מלגזות דיזל
מלגזות דיזל
מלגזות חשמליות
מלגזות חשמליות
מלגזות ידניות
מלגזות ידניות

מלגזה – מלגזות טויטה במרכז

מלגזה טויוטה חדשה

במחסנים גדולים, במפעלים, בבתי מלאכה מסוימים ובמקומות נוספים עושים שימוש במלגזות לצורך שינוע סחורות. לכל מלגזה יש קלשונים מפלדה המותאמים לנשיאת משטחים עליהם מניחים את המוצרים השונים.
לרוב, באריזות קרטון ואחרות, במיכלים ובשיטות אחרות. בגלל אינטנסיביות העבודה במקומות אלו יש צורך במלגזות מסיביות ואמינות שניתן להשתמש בהן באופן יום יומי רציף. כל בעל עסק מהסוג הזה ואחר יכול לבחור מלגזה העונה לצרכיו. מלגזה טויוטה חדשה נחשבת לאחת מהמובילות בתחום.
היא מיוצרת על ידי יצרנית בעלת מוניטין אשר מוכרת רכבים, רכבי עבודה ומוצרים אחרים בכל העולם. ניתן למצוא מלגזות מונעות חשמל או דיזל. מלבד המנועים הן שונות אלו מאלו באלמנטים אחרים.

מלגזות דיזל נחשבות למסיביות וחזקות יותר. יכולת הנשיאה שלהן גדולה ביחס לחשמליות, וכן, הגובה אליו ניתן להרים את הקלשונים. הן מתאימות יותר לעבודה בסביבה חיצונית, מסוגלות לנסוע על כורכר ומשטחים לא סלולים אחרים. לעומתן, החשמליות הן שקטות ואינן מזהמות. יש להן כושר תמרון מעולה והן מצליחות להיכנס למעברים צרים בתוך מרכזים ומחסנים לוגיסטיים. הן מתאימות לעבודה במקומות סגורים. כל המלגזות מגיעות עם מפרט עשיר ומיוצרות עם מחשבה רבה על הנדסת אנוש, בטיחות, יכולת תמרון מעולה של התרנים והקלשונים ועוד. מלגזה טויוטה חדשה מגיעה עם אחריות יצרן ומסוגלת לתפוקת עבודה גבוהה. מומלץ לכל אחד לרכוש את זאת המתאימה ביותר לצרכיו מחברה בעלת מוניטין.

 

צור קשר



כתובת: חרוד 12, נוף הגליל

טלפון: 074-769-0989

מייל: Info@forklifts.co.il