fbpx
בחר קטגוריה
מלגזות
מלגזון
עגלות - עגלת משטחים
מלגזות חשמליות
מלגזות דיזל
מלגזות למכירה
מלגזות להשכרה
בחר תתקטגוריה
בחר מיקום
הכל
במרכז
בצפון
בדרום

התחבר/י באמצעות

מלגזות דיזל
מלגזות דיזל
מלגזות חשמליות
מלגזות חשמליות
מלגזות ידניות
מלגזות ידניות

מלגזה – מלגזות משומשות במרכז

מלגזות משומשות

במלגזות עושים שימוש לצרכים שונים. המשימות העיקריות אותן הן מבצעות הן שינוע משטחים ומטענים ממקום למקום, הרמתם למדפים והורדתם מהם, העמסה על רכבים ומשאיות, פריקה מהם ומשימות אחרות נדרשות. ניתן להבחין במלגזות מונעות חשמל ואחרות המונעות על ידי מנועי דיזל. כל אחת נבדלת מהשנייה בתכונות אחרות המייחדות אותה. מנועי הדיזל חזקים יותר מאשר חשמליות אך מזהמים ומרעישים. בקטגוריה זאת ניתן למצוא בעיקר מלגזות דיזל רכובות בעלות תפוקת הרמה לגובה ונשיאת משקלים שונה. החשמליות מיועדות בעיקר לחללים ומחסנים סגורים. אבל ניתן לראותן גם בחצרות של מפעלים ואתרי עבודה. רבים רוכשים חדשות אבל גם מלגזות משומשות איכותיות.

הבחירה בחדשות נעשית על פי  שיקולים מגוונים שאחד מהם הוא כמות ועומס העבודה הקיים. במפעלים העוסקים רבות בשינוע מטענים יש צורך בחדשה מהדגם העונה על הצרכים ויש שמצטיידים  בשתיים או יותר שנועדו לריבוי משימות. במחסנים עם כמות תנועת סחורות מועטה, או לקראת פרויקטים מזדמנים קצרי מועד יעדיפו לרכוש משומשת איכותית. הפרש המחירים בין חדשה למשומשת יכול להיות גבוה, ואם מוסיפים לכך תשלומי ביטוח שנתיים ועוד הרי שההוצאה אף גדלה. מלגזות משומשות רבות מוצעות בחברות המוכרות חדשות. הן מקיימות מבצעי טרייד אין בהם הלקוחות מוסרים את הישנות ומוסיפים סכום כספי עבור החדשות, ולכן, המבחר שם גדול. יותר מכך. אלו מלגזות מטופלות שההיסטוריה שלהם ידועה. בנוסף,  יש המוצעות באתרי מכירה הפועלים בתחום.

 

מלגזות

מלגזות SANY
מלגזות SANY
SANY מלגזות אמינות במיוחד ויעילות ביותר, עם יכולת הרמה של בין 10-46 טון.
לדף מלגזה
מלגזה דגם C15/18/20S
מלגזה דגם C15/18/20S
מלגזה דיזל דגם C15/18/20S מלגזה בעלת מסנן אוויר דו מנועי שמסיר 98% מהלכלוך המצטבר, כוללת מעקה בטיחות מיוחד, המאפשר זווית פנורמית מושלמת.
לדף מלגזה

צור קשר



כתובת: חרוד 12, נוף הגליל

טלפון: 074-769-0989

מייל: Info@forklifts.co.il